ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ(ΑΚΥΡΩΣΗ)

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα, με την προβλεπόμενη χρέωση επιστροφής των 3 ευρώ, λόγω επιστροφής της παραγγελίας.

Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών E-Shop είτε τηλεφωνικά στα 6974567064 (κινητό) - 2441305771 (σταθερό), είτε ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας, εντός 12 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας επιλέγοντας ως θέμα την «Ακύρωση Παραγγελίας» και ένας εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα. Αν το αίτημα υποβληθεί αργότερα από το διάστημα των 12 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, η δυνατότητα ακύρωσής της χωρίς χρέωση, εξαρτάται από το αν έχει παραδοθεί από τις αποθήκες μας στην εταιρεία courier.

 

  • Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Όλα τα προϊόντα του Uprime περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελάττωμα σε προϊόν που παραλάβατε από εμάς, θα χρειαστεί να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Για την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει να ανατρέξετε στο site του e-shop και να αναζητήσετε τη Φόρμα Επιστροφής την οποία θα πρέπει να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε, αναγράφοντας ειδικά το προϊόν εκείνο που είναι ελαττωματικό, αλλά και το ελάττωμα που ακριβώς εντοπίσατε. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας, αναφέροντας ότι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν και τοποθετήστε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία.

Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας ΕΛΤΑ Courier που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση οδός Δημάρχου Γιούτσικου 3 (πρώην Ηπείρου 3), στην Καρδίτσα, με την επωνυμία UΡΙΜΕ Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, ΤΚ: 43132 .

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εμάς.

Εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του ελαττωματικού είδους, θα επιστραφούν τα χρήματα που αντιστοιχούσαν στην αξία του, συν τυχόν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής, μόνο σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν αποτελούσε το μοναδικό προϊόν της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν αποτελούσε μέρος παραγγελίας που περιλάμβανε και άλλα προϊόντα τα οποία δε μας επιστρέφετε, τότε τυχόν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που προέκυψαν από αυτήν την παραγγελία δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση που πληρώσατε την παραγγελία σας με αντικαταβολή, το ποσό θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που μας υποδείξατε στη Φόρμα Επιστροφής.

Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα ή Paypal, το ποσό θα πιστωθεί απευθείας στην κάρτα σας.

 

 

  • Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την τροποποιήσετε.

Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών E-Shop είτε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 6974567064 (κινητό) - 2441305771 (σταθερό) είτε ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας, εντός 12 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας επιλέγοντας ως θέμα την «Αλλαγή Παραγγελίας» και ένας εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα

  • Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος. Τι πρέπει να κάνω;

Στην σπάνια περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και λείπει κάποιο είδος, αυτό σημαίνει ότι το είδος αυτό βγήκε σε έλλειψη κατόπιν της τοποθέτησης της παραγγελίας σας. Αυτό, αν και σπάνιο, μπορεί να συμβεί λόγω υπερβολικού ταυτόχρονου ενδιαφέροντος πολλαπλών πελατών για το ίδιο είδος με αποτέλεσμα την εξάντληση του αποθέματος πριν εκτελεστεί η παραγγελία.

Προσπαθούμε διαρκώς να αποφύγουμε αυτήν κατάσταση βελτιώνοντας συνεχώς τα συστήματά μας και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε την παραγγελία σας με λιγότερα είδη από αυτά που παραγγείλατε, τότε το αντίτιμο είναι μειωμένο αντιστοίχως και πληρώνετε μόνο για τα είδη που παραλαμβάνετε. Αν έχετε προ-πληρώσει την παραγγελία με τραπεζική κάρτα ή paypal τότε σας επιστρέφεται στο ίδιο μέσο πληρωμής το ποσό που αντιστοιχεί στα είδη που δεν παραδόθηκαν, χωρίς να απαιτείται κάποια δική σας περαιτέρω ενέργεια