ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας και εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την παραλαβή της, μαζί με την απόδειξη αγοράς, ανατρέξετε στο e-shop στο τμήμα ‘’Επιστροφή Παραγγελιών’’, όπου και θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Την φόρμα αυτήν την εκτυπώνετε και συμπληρώνετε όλα τα κενά πεδία της φόρμας με τα στοιχεία (τραπεζικά, ατομικά και στοιχεία του προϊόντος) που απαιτούνται.  Τοποθετήστε την Φόρμα Επιστροφής μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία, μαζί με την απόδειξη αγοράς και αποστείλετέ το, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier – Υποκατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής σας. Άλλοι τρόποι επιστροφής δεν γίνονται δεκτοί (λ.χ. υπηρεσία box now ή ΕΛΤΑ, εκτός αν πρόκειται για ΕΛΤΑ courier).

Για Ελλάδα: Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας ΕΛΤΑ Courier που σας εξυπηρετεί, προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση οδός Δημάρχου Γιούτσικου 3 (πρώην Ηπείρου 3), στην Καρδίτσα, με την επωνυμία UPRIME Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, ΤΚ: 43132H εταιρεία μας έχει συμφωνήσει την επιστροφή του προΪόντος με το ελάχιστο δυνατό κόστος για εσάς, δηλαδή 3 ευρώ ανά επιστροφή, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά βαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής). Σε περίπτωση εκ νέου επιστροφής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε, το βάρος του δέματος, τον τόπο αποστολής και άλλους παράγοντες.

Το κόστος των 3 ευρώ για την επιστροφή της παραγγελίας καταβάλλεται είτε από εσάς στην εταιρεία courier κατά την αποστολή του προϊόντος, είτε δηλώνετε ότι θέλετε να επιστραφεί με χρέωση παραλήπτη και τα 3 ευρώ παρακρατώνται από το ποσό επιστροφής του προϊόντος/των προϊόντων που επιστρέψατε. Αν πρόκειται για αλλαγή προϊόντος χωρίς αίτημα επιστροφής χρημάτων, το κόστος των 3 ευρώ για την επιστροφή της παραγγελίας καταβάλλεται από εσάς κατά το χρόνο επιστροφής της παραγγελίας και παράδοσης του δέματος στην εταιρεία courier.

  • Σε περίπτωση επιστροφής, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Βεβαίως, σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση ή αλλαγή με άλλο προϊόν, θα επιστραφούν τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων, μόλις παραλάβουμε και εξετάσουμε το προϊόν που επιστρέψατε.

Εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί στην κατάσταση που βρισκόταν όταν το παραλάβατε, δεν έχει χρησιμοποιηθεί, φέρει τα ταμπελάκια του και την αρχική του συσκευασία σε καλή κατάσταση, το ποσό θα σας επιστραφεί εντός δέκα έως είκοσι (10-20)  ημερών από την παραλαβή του.

Σε περίπτωση που πληρώσατε την παραγγελία σας με αντικαταβολή, το ποσό θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που μας υποδείξατε στη Φόρμα Επιστροφής.

Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα ή Paypal, το ποσό θα πιστωθεί απευθείας στην κάρτα σας.

 

  • Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;

Με ένα τηλεφώνημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλέφωνα 6974567064 (κινητό) και 2441305771 (σταθερό) από Δευτέρα ως Παρασκευή και ώρες 09:00-12:30 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο info@uprime.gr, μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να σας σταλεί σε αντικατάσταση. Εφόσον είναι διαθέσιμο, μπορούμε άμεσα να το δεσμεύσουμε για εσάς.

Στη συνέχεια, αφού παραλάβουμε το είδος που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα προχωρήσουμε σε επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούσαν στην αξία του και θα προχωρήσουμε στην άμεση αποστολή του είδους αντικατάστασης με νέα παραγγελία.

Στην παραγγελία αντικατάστασης χρεώνεστε με τα έξοδα αποστολής των 3 ευρώ εκ νέου.